Termékek Menü
0

Gyakran ismételt kérdések

1. Mennyi idő alatt kerül kézbesítésre a szállítmány?

   A rendelés kivitelezése 1 - 3 munkanapba is telhet a rendelés elkönyvelésétől számítva.


2. Milyen fizetési módok közül választhatok a vásárlás során?

   A DIAMON internetes webáruházban az online vásárlásaidért utánvétellel vagy előre utalással fizethetsz.


3. Mit tegyek, ha a kézbesített termék hibás vagy sérült?

   Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!


4. Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelésem?

   Ha szállítás visszaigazolásának ellenére a csomag nem érkezik meg legfeljebb öt munkanapon belül, kérjük lépj kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal (info@diamon.hu). Ha a kézbesítés valamilyen okból nem lehetséges (pl. rossz a cím), és visszajut azt DIAMON.HU címére, nem tudjuk ismételten elküldeni ugyanazt a csomagot. Az eredeti rendelés automatikusan törlődik. Ilyen esetben a Vevőnek újra meg kell rendelnie a kívánt terméket. Abban az esetben, ha már előre megtörtént a megrendelés kifizetése, a Vevő visszakapja a teljes vételárat és a szállítás költséget legkésőbb 14 nappal a szállítmány raktárba érkezését követően.


5. Külföldre is szállít-e a DIAMON.HU webáruház?

   A DIAMON.HU magyar nyelvű webáruházban megvásárolt termékeket csak Magyarország területén kézbesítjük. Más országokba logisztikai okokból a kézbesítés nem lehetséges.